teyze fobisi ve ötesi


bende yaşlı apartman teyzesi fobisi var dostlar... yalan yok... fobi var... bunlar otobüste, minibüste kafanıza dikilip omzunuza çantasıyla çarpıçarpıveren, sizi itiitiveren, dürtedürtekoyan teyzeler, camdan çoluk çocuğa laf yetiştiren, işleri güçleri olmayıp kalan ömürlerini millete rahatsızlık vermeye adamış, genç kitleyi de bu amaçları uğrunda hedef belirlemiş teyzelerdir... bunların amca versiyonları da vardır.. ama istatistikler teyzelerin ezici üstünlüğüne işaret eder... (var bu istatistik ama nerde var söylemem.. araştırın bulun)...

her neyse ali seval ve ben yine tee yıllar evveli, bir minibüsün arka dörtlü koltuğunun sağ tarafında oturmaktayız... solumuzda iki arap çocuk... önümüzde eyvahıma allaam yarappim apartman teyze bir adet... onun önündeki koltuktada da 2 tane cıvır cıvır ateşleri başlarında neşeli mi neşeli ortaokul bilemedin liseli kız var... bunlar bır bır sohbet içinde... teyze hemen rahatsız tabi...

-susun bakiim, sizi mi dinliycez... diye ünledi bu

kızlar mahçup, kızardılar yazık... bende sinir teli titredi... ali farkında... 3bin senelik arkadaşım... "bulaşma" deyiverdi anında... 3 dakka geçti geçmedi sol taraftaki kızın dirsek camın azıcık dışında...

- sok o kolunu içeri, kamyon mamyon kapıp götürse kolunu nolcek, sok bakiimm....

lan sanane , bak "lan" diyorum, o da yaşına hürmet, daha da ağır konuşçam, konuşamıyorum... kızlar mosmor... yazık değil mi... anası mısın babası mısın.. ha babası mı? ali "gözünü seviim karışma" diyo... dedim "valla bi laf daha ederse atlarım üstüne".. evet atlarım.. atlamışlığım var... 2 leşim var teyze bazında!

yanımızdaki 2 tane arap çocuk aralarında bişiler konuşup duruyolar... sen bu teyze... teyze var ya teyze bir hışımla döndü..

- el habib gulu hede höde.. arap arkadaşlarımdan özür diliyorum.. bilemedim de valla ne diyo... çok afedersiniz arapça bir fırça kaydı bu çocuklara... çocuklar şok, ben şok, ali şok... kainat şokta a dostlar.. teyze her dilde kızabiliyo... teyze teyzelik eğitim almış... neler oleyor?.. biz başladık gülmeye... ali'ye diyorum "ingilizce gürültü yapalım"... çünkü merak ediyorum... anglosakson zılgıt eğitimi de var mı...

insanlık nerde... vicdan nerde... nerde bu teyze eğitim merkezleri.. bak kibarca soruyorum!

0 Responses to "teyze fobisi ve ötesi"

Yorum Gönder