ana yüreği boxer'a karşı!

bak anlatıyorum dinle...

teee yıllar evvel yine, annemin peşinden ulus pazarı, peşisıra akmerkez, yaz hazırlığı t-shirt ilen mayo şort alma hevesindeyim, "akmerkezin üst katında bi tükkan var, pek hoş çok hoş, bi yol git gör" dedi birileri, soluğu orda aldık... kasiyer kız var, ben varım, annem var (ekip bu)... ben raflara askılara daldım bakınıyorum, annem direk kasanın önündeki boxer'lara kitlendi ve şov başlıyor

- oğlum bak bunlar var, güzel bunlar
- anne, olmaz onlar

(kasiyer kız bi kızar bozar, ben kızla göz göze gel, "anne işte bilemedi ehe" bakışı at, önüne dön, ama anne hızını alama)

- yahu niye olmaz, ne güzel işte resimli mesimli
- annecim olmaz işte onlar

(kız gülüyo canlar, kıs kıs gülüyo, ama ana yüreği son sürat)

- of oğlum yoruldum zaten, hadi alalım da gidelim, bak mickey mouse falan var ne güzel
- annecim nolur ya, olmaz diyosam olmaz işte

(kız patlamamak için titriyo, ben sinirlenmemek için titriyorum lakin anam canım anam durmuyor, beni boxer ilen denize sokmaya ahdetmişcesine bastırıyor)

- off nesini beğenmedin anlamadım ki
- anne! onlar boxer!

(sessizlik, kısa bir sessizlik, ah o fırtına öncesi sessizlik)

- markası önemli mi yani?
- ...................?

(kasiyer kızın kahkahadan yırtılan ağzını diktirdik a dostlar, o ağzı diktirdik biz.......... diktirdik)
 

0 Responses to "ana yüreği boxer'a karşı!"

Yorum Gönder