ben dinlemem ama kendi türünde başarılı

bak şimdi bak... bu çok önemli dostlar... şair burada şarkıya hislenmiş.. lakin söyleyemiyor...
diyalog basit ama sahte... şöyle ki...

aylin: serdar ortaç dinler misin ortun? ben sevmiyorum ama bazen bazı şarkıları da oluyor ki dayanamıyorum dinliyorum...
ortun: ben dinlemem ama kendi türünde başarılı!

şimdi bu diyalog üzerinden ortun'un, eşşek ortun'un aslında demek istediğini 2 kategoride inceleyebiliriz...

1- yani esasında baya baya tiksiniyorum, duyduğum an tüylerim tiken tiken oluyor ama... açık fikirli duruşumdan da taviz vermemek için... total bir reddedişi bu duruşuma yediremediğim için... sağda solda "müzik evrenseldir, her tarzın kendi kitlesi vardır, hiç bir müzik akımını dışlayamayız" şeklinde antin kuntin attıp tuttuğum için... türündeki başarısını görmezden gelemiyorum...

koftiden nezaket, çakmadan kibarlık... türünde başarılı, kulvarında iyi diyolar bir de... at mı lan bu? niye çekiniyorsun aslanım... sevmiyorum, nefret ediyorum de... tiskiniyom yeminlen de... de oğlum de... bana uzak erol köse'ye yakın olsun de! çekinme... hırt!

2 - hastasıyım söyleyemiyorum... o yüzden ince ince takdirimi sunuyor ama nedense dinlediğimi itiraf edemiyor, kabullenemiyorum... marilyn manson'ın azer bülbül dinlediği o gizli, o kuytu karanlıkta için için eriyor, paylaşamıyorum...

valla ortun senle açık konuşayım... ıslak meşe odunuyla beline beline çarpasım var... açık açık söylesene oğlum... kime ne... bak aylin'e... delikanlı gibi çıktı söyledi, dayanamıyorum arada dinliyorum hoşuma gidiyor dedi... aylin kadar olamadın ya... sıkma canını böyle saçma sapan şeylerle... bırak sahteliği, içten ol... "neysen o" ol!

bak sana yeminlen, şu an bir metallica konserinden içeri dalıp, saçından tuta tuta elli tane çocuğu dışarı çıkartıp ferhat göçer dinleteyim, en az 30 tanesi bıyık altından şarkının sözlerini mırıldanmazsa benim de adım saku değil diyorum sana...

sanki ben bilmiyorum bazanın içindeki mukavva kutuda, yonca evcimik, burak kut, hakan peker, ah canım ahmet ve grup vitamin kasetleri olduğunu hala...

yeme bizi ortun... yeme

0 Responses to "ben dinlemem ama kendi türünde başarılı"

Yorum Gönder