bodrum sakini


kulaktan dolma bir hikayedir... belki gerçek belki yalandır... ama illa ki bodrumun esas ruh halini betimleyebilmek adına elmas değerindedir...
adamın biri arabasını esnaftan bir bodrumlunun tam önünde durdurup yol sorar, esnaf abimiz de tarif eder ve ancak şöförün yorgun ve kan ter içindeki halini görünce, "birader dur istersen bir çay ikram edelim sana, sonra devam edersin" şeklinde bir öneride bulunur... adam da kabul eder... esnaf abi içeri gider fakat 5 dakika kadar gelmez... şöför de sabırsızlanıp kornaya asılır... esnaf abimiz bir telaş noluyo diye zıplar dışarı... sonrası...

- nooldu hemşerim?
- hadi patron çay dedin bekliyorum...
- koyuyoruz güzel kardeşim...
- iyi de ben sandım hemen getiriyosun, acelem var benim...
- e acelen varsa bodrum'da ne işin var?

gece hayatı, eğlencesi, coşkusu bir yana, bodrum'un ruhunu sevenler bilirler bu hali...
bodrum'a gelirken, hayatın gailesini, hezeyanını, heyecanını, aceleciliğini, sabırsızlığını bir kenara bırakacaksın benim güzel kardeşim... acelen varsa bodrum'a değil başka bir yere alalım seni...

0 Responses to "bodrum sakini"

Yorum Gönder