leonardo dicaprio'yu niye sevmiyoruz

önyargı denen şey, huzursuz edici, rahatsızlık verici ve yok yere suçluluk duygusu zerk eden manasız bir kavramdır... yansın lan böyle kavram... yani belki de tam sana göre olan bir şeye sırt çevirmene ve hatta belki de ondan haberdar bile olmamana sebep olacak güçte bir şeyden bahsediyoruz... bazen hepimiz önyargılarımızla bir şeyleri kurban ediyor ve bazen de hepimiz önyargıların kurbanı oluyoruz...

benim aklıma ne zaman bu kelime düşse, gözümün önüne Leonardo DiCaprio gelir... milyonlarca sinemasever gibi, ben de bi türlü ısınamadım arkadaş... olmuyor olamıyor... ağız dolusu "leonardo süper lan" diyemiyorum... diyemiyoruz... öyle ki bu adamdan tiskinen, baya bildiğin midesi kalkan insanlar tanıyorum ben...

peki madem, şöyle bir düşünelim... ve soru cevap ilerleyelim

1 - Leo kötü bir aktör mü?
Haşa! leo iyi bir aktör... scorsese bunamadı elbet... çalıştığı sevdiğimiz saydığımız büyük oyuncular da onun muazzam oyunculuk kabiliyetini yere göğe sığdıramazlar...

2 - Leo kötü filmlerde mi oynadı?
Kat'a! leo iyi filmlerde oynadı... beach, this boy’s life, the basketball diaries, romeo & juliet, titanic, catch me if you can, the aviator, the departed, body of lies...

3 – Leo özel hayatı ve magazinel yönü ile bizi rahatsız mı ediyor?
Ne münasebet! mülayim, sessiz... zaten türlü hastalıkar yaşamış... evinde barkında, işinde gücünde bir oyuncu... kavgasını, gürültüsünü, çapkınlığını, sarhoşluğunu bilmeyiz görmeyiz...

4 – Leo çirkin bir insan evladı mı?
Ayıp! Allah çarpar! Eli yüzü düzgün, güleryüzlü bir kardeşimiz...

5 – Leo’ya çoluk çocuk muamelesi yapıp ciddiye mi almıyoruz?
İnsaf! Adam 36 yaşına geldi be!

6 – Leo anamıza bacımıza mı sövdü?

Tövbe! Yok öyle bir şey.

E öyle değil böyle değil. Ama bakıyorsun Leo’yu gören kaçıyor. Filmlerini izlemiyoruz, izlesek de söylemiyoruz. Leo antipatisinden ekmek yediğimiz, prim yaptığımız önyargılar evreninde, bu huyumuzun altında yatan sebebi dahi bilmiyoruz.

İlginç değil mi?

2010 yazında adamın bir filmi geliyor... inception...
yönetmen christopher nolan...
kadro desen hey maşaalah!
(Marion Cotillard, Ken Watanabe, Michael Caine, Ellen Page, Tom Hardy, Cillian Murphy, Tom Berenger, Joseph Gordon-Levitt...)

ben şahsen merak ediyor, izlemek istiyorum... ama napıcaz? nasıl olacak?
hadi sinemaya desem, “ya üff leyonardodikaprio sevmiyorum ben!”
o da sana bayılmıyo eşşek herif!

eşekoğlueşek herif!




2 Responses to "leonardo dicaprio'yu niye sevmiyoruz"

Azura said :
16 Şubat 2010 03:01
Oha kim sevmiyormus Leo'yu! Allah carpar vallah billah!
saku said :
16 Şubat 2010 11:07
sevmeyen çok insan var... inan

Yorum Gönder