2008 yılbaşı

2008 yılbaşı... "kafka, ben, ata" kadrolu evdeyiz... eş dost bizde toplanacağız... evin kapısına (apartman koridoruna bakan tarafa) eğlence olsun, sırf eğlence olsun yarappim deyyu "hoşgeldin 2009" yazdık... zaten kapının zili çalmadan kahkaha sesi duyuluyo anlıyoruz birisi gelmiş... öyle de neşeli, keyifliyiz... öyle de coşkuyla gireceğiz 2008'e... kişisel planım bu en azından... saat 23.20 gibi evde hezeyan tam gaz iken kapı çaldı... bakkalın çırağı... içki getirmiş sağolsun... çünkü malum alkolün su olup aktığı gecede gençler çılgınca eğlenecek ya... (yok lan tombala'dan okey'e geniş bir oyun yelpazesi ile son buldu gece, hangi gençlik? yaş olmuş ... neyse) açtım kapıyı açmasına da çocuk hayretle gözümün içine bakıyo... poşetleri aldım... bakıyo... parasını verdim... bakıyo... para üstünü aldım... bakıyo... bir şey diyecek, bir şey soracak yapamıyo... en sonunda dayanamadım dedim:

- hayırdır?
- abi o ne?
- yazı mı? hoşgeldin 2009 yazıyo
- niye?

oğlum öyle böyle değil, çocuk son derece ciddi... gerilmiş...

- şaka olsun diye
- şaka di mi..
- şaka tabi oğlum... 2008'deyiz ya
- hmmm... neyse...

"neyse" diyo ya...
yani öyle bir moddaki o an, bakkala dönünce polisi arayıp "birileri izinsiz 2009'a giriyor" diye ihbar edecekmiş gibi bakıyo... ve gitmiyor, bir gözü yazıda bir gözü bende... şüpheli şüpheli süzüyor, tedirgin etti, enerjimi emdi it..

- oğlum şaka lan (resmen açıklama ihtiyacındayım o an)
- ben de bir an yani 2008 yani...
- e yani...
- e iyi...
- ...............???????

2008 nedir bilmedim dostlar o gece, şöyle bir ağız dolusu sevinemedim...
o gün bugündür içimde bir yer hala 2007'dedir...


it herif...

0 Responses to "2008 yılbaşı"

Yorum Gönder