koçum benim be!


vallahi üzülsem mi, gülüp geçip kendimi mi eğlesem inanın bilemedim dostlar... koç holding, yöneticisi, mağaza personeli, işçisi almış mikrofonu eline... yazık belli ki sing for nature projesi için hazırlanan divane aşık gibi şarkısına/videosuna özenilmiş... hep birlikte "hayat bayram olsaaaaa" diye ünlüyorlar... sebep? amaç? sempati ihtiyacı mı var koç holding'in? yoksa şirket için hazırlanan bir motivasyon projesi midir bu? misal şahsen ben ofis arkadaşımı izlesem bu şekilde, çok afedersiniz kaba etimle gülerim... her sabah da usulca kulağına doğru eğilip "şuuu dünyaadakiii en bilgin kişiii kendini bilendiiiir" deyyu fısıldayıveririm... burnundan getirir, canından bezdiririm... çekimler ayrı berbat, sesler ayrı berbat, müziğin mixi ayrı berbat.... Bursalı üretim işçisi kardeşimiz İlkay Varol'un gangsta performansı ve bireysel çabası da olmasa inanın izlenecek şey, çekilecek dert değil... ama olur ya bi hayattan soğuyasınız, koç holding'e karşı mevcutsa eğer iyi niyetli hislerinizi yitiresiniz vardır buyrun izleyin...

koç holding - hayat bayram olsa

0 Responses to "koçum benim be!"

Yorum Gönder