britney bebeği (dazlak & deli)

bunu da gördük, tam oldu!
deli gömleği giymiş, kafası dazlak bir britney spears bebeği... telif sorunundan mütevellit "britney shears" adıyla çıkmış sanırım... yapana, düşünene, üretene söyleyecek fazla bir söz yok... ticaret kafası başka bir kafadır çünkü... eee tasarım ve estetik anlamında da yorum yapabileceğimiz pek bir yönü yok kendisinin... benim merak ettiğim bu oyuncağı kim alır... koleksiyon değeri olan bir ürün değil zira... ha burda görsem sırf matrak olsun diye alabilirim ben... ama benim ev zaten oyuncakçı dükkanı gibi, ıvırkıvır tepe! ben kıstas olamam, e bunu da "sırf matrak olsun diye alanlar yeter" düşüncesiyle üretmiş olamazlar! bilemedim inanın... çok garip hallere bulandım şu an!


0 Responses to "britney bebeği (dazlak & deli)"

Yorum Gönder