usb flash drive tasarımları

farklı marka ve tasarımcılara ait 
usb flash drive'lara bir göz atalım...


6 Responses to "usb flash drive tasarımları"

Vincent said :
15 Mart 2010 17:52
Yav hepsi iyi güzelde ne zaman hayvan tasarımlı bir usb bellek görsem, o usb portu hayvanın kaba eti civarında konumlanrılılmış oluyor. Bunun bi esprisi var da ben mi Fransız'ı oynuyorum? Ne bileyim karnından çıksın, kulağından çıksın, ayak parmağından çıksın.
saku said :
15 Mart 2010 17:53
inan bilemedim... ahahahah!
Azura said :
15 Mart 2010 19:08
O parmak ve donut tasarimini bizim Dexter'a vermek gerek. Tam ona gore tasarim olmus. En begendigim tasarim legodan, sanirim legoyu cok sevdigimden onu begendim...
küfkedisi said :
15 Mart 2010 21:21
Mandal süper bir fikir kaybolmayı önleyici. Bu arada blogumda ödülünüz vardı, bilmiyorum gördünüz mü haber veriyim dedim :)
saku said :
16 Mart 2010 09:57
çok teşekkür ederim küfkedisi, tam olarak bilmediğim ama blogger'lar arası paylaşıldığına şahit olduğum bu ödüller, sanırım manevi anlamda bir beğeni/takdir göstergesi... o görseli alıp burada yayınlamam mıdır doğru olan şimdi? (hiç bilmeyen adamın maceraları)
küfkedisi said :
16 Mart 2010 10:00
Evet aynen öyle Saku, gerçekten blogunuzu severek takip ediyorum. Orjinal fikirleri ve tasarımları görmek zevk veriyor bana. Yayınlayıp yayınlamamak sizin insiyatifinize kalmış, ben sadece blogunuzu beğendiğimi belirtmek istedim:)

Yorum Gönder