stormtrooper'lar izin günlerinde ne yaparlar?

empire iyi hoş tamam da, izin günü diye bir şey var... peki stormtrooper kardeşlerimiz bu boş günlerini nasıl değerlendiriyor acaba? işte bu soruya cevap mahiyetinde bazı fotoğraflar... görsellerin büyük halleri için üstlerine, daha fazlası içinse buraya tıklayabilirsiniz...


5 Responses to "stormtrooper'lar izin günlerinde ne yaparlar?"

Sokak Kedisi said :
16 Mart 2010 13:17
Gizmo'yu şekerle kandırıp romatizma ağrılarına iyi gelsin diye kendilerini kuma gömüyorlarmış demek ki :)
Keyifli paylaşım için teşekkürler Saku.
saku said :
16 Mart 2010 13:19
rica ederim, hakikaten iyi düşünülmüş ve iyi fotoğraflanmış...
C3Moi said :
16 Mart 2010 16:08
küçükken bunlarla oynadıgıma inanamıyorum..!
Azura said :
16 Mart 2010 17:45
Resimlere baktikca sanki canlanip resmin icinden cikacaklarmis gibi hissettim. Ufakkene dusunmuyor degildim hani acaba oyuncaklar canli mi diye. Toy Story'i izleyince de vay anasini dedim keske ben yapsaymisim animasyonu..
Vincent said :
17 Mart 2010 10:34
Alem adamlar şu stormtrooperlar...

Yorum Gönder