did you hear about the morgans (2009)

bildiğimiz birçok Hollywood romantik komedisinin arkasındaki yazar/yönetmen Marc Lawrence, (Forces of Nature, Miss Congeniality, Two Weeks Notice, Music and Lyrics) ne yazık ki tatsız tuzsuz bir filme imza atıyor... Sarah Jessica Parker ve kankası Hugh Grant'i de buna alet ediyor...

Paul ve Meryl Morgan artık ayrı yaşayan bir çifttir... Meryl, yaptıklarından dolayı Paul'u affedememekte, Paul ise ikinci bir şans istemektedir... bir akşam ite kaka bir yemek organize ederler ve ancak gece bir cinayete tanık olmaları ile sonuçlanır... tanık koruma programı ile Wyoming'in küçük bir kasabasına yerleştirilen ikili, burada ilişkilerini yeniden gözden geçirme şansı bulurlar... tabi ki katil onların izini sümektedir...

biz boş bulunup izledik, siz izlemeyin diye yazıyorum bunu buraya... yok efendim "bana hugh olsun, sarah olsun da çamurdan olsun" diyorsanız, ben kaçar!

saku

1 Response to "did you hear about the morgans (2009)"

Azura said :
18 Mart 2010 21:03
Ben de hos filmdir diye dusunmustum..

Yorum Gönder