Kaçak - Evlensen

Kaçak gurubunun, Ada: Zombilerin Düğünü filminin de tek soundtrack parçası olma özelliğini taşıyan Evlensen şarkısına İdil Dizdar tarafından çekilen klibi atlamamak lazım... bir önceki klipleri "Koymaz"ı ben yazıp yönetmiştim naçizane, sevgili kardeşim İdil de görüntü yönetmenliğini yapmıştı... bu sefer bizzat kurgulamış, yönetmiş, matematik kafa tıkır tıkır işlemiş... ben siteye yüklediğimi sanıyordum, bugün uyandım...


saku

1 Response to "Kaçak - Evlensen"

jay paul said :
8 Eylül 2014 15:20
Congratulation for the great post. Those who come to read your article will find lots of helpful and informative tips.

Acer - 13.3" Aspire Laptop - 4GB Memory - 500GB Hard Drive - Cobalt Blue

Acer - 15.6" Aspire Laptop - 6GB Memory - 500GB Hard Drive - Smokey Black

Yorum Gönder