duş perdesi mi kaldı be arkadaş?

duş perdesi kavramı artık ince ince terihe karışsa da, biz yine askıları kopan, dışarı bıraksan yerleri ıslatan, içeri soksan ayağına dolanan, rengi atan o naylon perdeleri seviyoruz... duş perdesinin retro olduğu bir zamanda yaşadığımı fark ettim şu an... hımmm...

5 Responses to "duş perdesi mi kaldı be arkadaş?"

wimparella said :
15 Nisan 2010 19:03
çok özendiriyorsun saku hepsinden almak istiyorum blogundaki ilginç ürünlerin bu arada nasıl oluyo bilmiyorum ama BÖ yü senin alman gerekiyo :)
saku said :
15 Nisan 2010 20:12
onun için aday olmak gerekiyor sanırım
benim de hiç öyle bir niyetim yok zaten
beğendiğinizi duymak. bilmek yeterli bana :)
-Mir. said :
15 Nisan 2010 22:53
Sakuuu, bir de şu Big bang theory'deki periyodik cetvel perdesi vardıı.. söylemeden geçemedim, pek sevmiştim.
saku said :
15 Nisan 2010 23:32
hemmen ekledim...
küfkedisi said :
21 Nisan 2010 13:40
ben nedense duş perdesini daha çok seviyorum, hele böyle süperleri olunca bayılıyorum valla. ama maalesef oturduğum eve taşındığımda duşakabin vardı :(

Yorum Gönder