duvar saatleri - vol 3

serinin üçüncü ayağında sticker/saat kombinasyonu ile hazırlanan duvar uygulamalaına bir göz atalım derim... standart bir seet mekanizmasını doğru sticker tasarımının içine yerleştirince sonuçlar ne oluyor görelim...


3 Responses to "duvar saatleri - vol 3"

qezeqen23 said :
30 Nisan 2010 13:23
evettt işte bu tesekkurler ama hangisini seçsem ki karar veremedim hepsi değişik ve güzel.. ama dikkatimi çeken mavi noktalı olan göz yanılsaması var sanki resmi yukarı asağı oynattığında saat hareket ediyor..
saku said :
30 Nisan 2010 14:25
big ben, converse ve pikap da benim favorilerim... mavi noktalıda bir ilüzyon olabilir... emin değilim...
Azura said :
1 Mayıs 2010 09:00
Mavi noktali oynamiyor goz yanilmasi sadece nevet. Benim favorim big ben ve sondan 2. olan. Saatler bile dekorasyona katildi. :D

Yorum Gönder