casablanca - ultimate collector's edition


Casablanca'nın "ultimate" sıfatını sonuna kadar hak eden collector's edition dvd setini nihayet ben de arşivime kattım... fotoğraflar, bilgiler, çok özel mektuplar, belgeler, filme ve humphrey bogart'a dair çok ilginç yazışmalar... öylesine dolu ve başarılı bir iş ki, takdir etmemek mümkün değil... dvd koleksiyonerlerine ve casablanca fanlarına uyarı, tükenmeden alın... bu tarz setler tükenince bir daha ne zaman basılacağı büyük muamma oluyor malum... (örn: Godfather, back to the future, kill bill vs.)...

saku

2 Responses to "casablanca - ultimate collector's edition"

Sokak Kedisi said :
3 Şubat 2010 12:51
Böyle bir arşive sahip olmak ayrı bir keyif olmuştur muhakkak, ben uzaktan bakmaya bile kıyamadım :))

Blogunun yorum kısmında sıkıntı var, kelime doğrulama işi yüzünden sanırım. Bakalım bu yorumu göndermem mümkün olacak mı :)
saku said :
3 Şubat 2010 12:58
ben de izlemeye kıyamadım, bakmaya doyamadım inan... ae film'den (saga) bu yana sunum, box ve set kültürü sağlam yol aldı... memnunum...

Yorum Gönder