tohum otizm vakfı

Tohum Otizm Vakfı için İdil Ar tarafından hazırlanmış olan çizgi animasyonu görmüşsünüzdür sanırım... yapılan iş birçoğumuzu etkiledi... ben kendi adıma bunun nedenini seslendirmeyi yapan çocuğa bağlıyorum...




bazı şeyleri Kenan Işık ya da Haluk Bilginer'in sesinden "bilinçlenelim coşalım" didaktik tavrında almak bizi sıkıyor, yoruyor ve ilgisizleştiriyor sanırım... çünkü hikaye otistik bir çocuğa nasıl davranacağımızı bize dikte eden davudi bir ses ile değil, bizzat otizm sahibi bir çocuğun kendi sesinden anlatılıyor gibi... "siz bunu bunu yaparken şuna da dikkat edin çünkü ben o zaman şöyle düşünebiliyorum" diyor...

bu fikir ve uygulamaya şapka çıkarıyor hem İdil Ar'ı, hem de filmin müziklerini yapan sevgili arkadaşım Can Ünal'ı kutluyorum...

3 Responses to "tohum otizm vakfı"

Hatchipu said :
12 Eylül 2010 12:48
tek kelime: müthis !!!!
Unknown said :
29 Haziran 2015 10:01
Thanks!Excellent post. I was checking constantly this blog and Im impressed!
CogniQ Extremely helpful info specifically the last part :) I care for such information much. I was looking for this particular information for a very long time. Thank you and good luck.En lezzetli bir birinden güzel kaliteli resimli yemek tarifleri web sitesi.http://www.supplements4help.com/cogniq/
Unknown said :
17 Kasım 2015 23:55
Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlarım.
Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://beyazlimon.blogspot.com/
Teşekkürler.

Yorum Gönder